Dragon – kolorowanki #1

W ostatnim czasie zauważyłam, że w sklepach znajduje się bardzo dużo kolorowanek dla dorosłych. Służą nam po to aby się odstresować, spędzić miło czas, pobudzić wyobraźnię. Kolorowanki są bardzo inspirujące. Czarno-biała grafika, narysowana w bardzo dokładny sposób – czyli coś co lubię. Pomyślałam, że i ja mogę je stworzyć. Na początek, na próbę podjęłam się tematu smoków, przypominających tatuaże.

Każde z 4 narysowanych propozycji możecie pobrać za darmo. Linki do pobrania znajdują się bezpośrednio pod każdą pracą. Kolorowanki są przygotowanie do wydruku na formacie A4.

Jeżeli wam się podoba i podejmiecie się kolorowania, to wstawcie zdjęcie na fb bądź na instagrama, oznaczcie mnie, z chęcią obejrzę wasze prace.

 

Dragon 1
Dragon 1

POBIERZ DRAGON 1

 

Dragon 2
Dragon 2

POBIERZ DRAGON 2

 

Dragon 3
Dragon 3

POBIERZ DRAGON 3

 

Dragon 4
Dragon 4

POBIERZ DRAGON 4

MIŁEGO KOLOROWANIA 

Skomentuj

