Pusheen – kolorowanki #3

Po dłuższym czasie nieobecności na stronie, zaprezentuję wam serię rysunków z pusheenami. Rysowanie kotów sprawiło mi dużą przyjemność, szczególnie wtedy, kiedy musiałam na coś czekać, zamiast tracić czas mogłam go zapełnić w sposób produktywny. Przy okazji miłego spędzania czasu mogłam dla was przygotować kolejną odsłonę kolorowanek.

Każde z 7 narysowanych propozycji możecie pobrać za darmo. Linki do pobrania znajdują się bezpośrednio pod każdą pracą. Kolorowanki są przygotowanie do wydruku na formacie A5.

Jeżeli wam się podoba i podejmiecie się kolorowania, to wstawcie zdjęcie na fb bądź na instagrama, oznaczcie mnie, z chęcią obejrzę wasze prace.

 

Pusheen z serduszkiem
Pusheen z serduszkiem

POBIERZ PUSHEEN Z SERDUSZKIEM

 

 

Pusheen uroczy
Pusheen uroczy

POBIERZ PUSHEEN UROCZY

 

 

Pusheen z ciastkiem
Pusheen z ciastkiem

POBIERZ PUSHEEN Z CIASTKIEM

 

 

Pusheen na sportowo
Pusheen na sportowo

POBIERZ PUSHEEN NA SPORTOWO

 

 

Pusheen w gwiazdki
Pusheen w gwiazdki

POBIERZ PUSHEEN W GWIAZDKI

 

 

Pusheen w koszyku
Pusheen w koszyku

POBIERZ PUSHEEN W KOSZYKU

 

 

Pusheen słodko śpiący
Pusheen słodko śpiący

POBIERZ PUSHEEN SŁODKO ŚPIĄCY

MIŁEGO KOLOROWANIA 

Skomentuj

